Ännu ett par halsband

Efter Sofieroutställningen har jag sytt ett par halsband till. Kul att det kommer lite beställningar med jämna mellanrum.
Hur som helst så hade Tina beställt ett med Ior på till sin fina Skipper.


Som vanligt när jag skickar mina halsband blev det ett litet paket till vovven.

Ännu ett halsband har blivit sytt. Detta till en arbetskamrat som har en Kleiner Münsterländer som inte är så gammal ännu.

Hoppas jag får bilder på vovvarna med deras nya halsband.
Chefen köpte nytt halsband till sin Ozzy för ett tag sedan också. Detta hade jag redan färdigt och tyvärr har jag ingen bild men jag hoppas inte det gjorde något att jag stal bilden av dig Vera.


Har fått lite nya beställningar i veckan så i morgon ska symaskinen fram igen. Pernilla har ju också en stående beställning... Får se hur mycket jag hinner med.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, det är nog dags att ta tag i min beställning nu, har lite kris på halsbandsfronten :-P

Skippers blev kanonfint :thumbup:

2009-09-26 @ 20:16:52
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Tina

Jag är värdelös, fotade men det blev inte bra, lovar att ge mig på det igen.

Hur som helst är vi SUPERNÖJDA med det!!

Kram

2009-09-27 @ 21:00:41
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0