Lyckan har producerat!

Jisses så dålig jag är på att uppdatera bloggen. Har haft fullt upp men det är ändå en dålig bortförklaring. Under veckorna som gått så har jag fått ganska mycket gjort mätt i mina mått. Har haft full rulle med mitt lilla hobbyföretag och så har det trillat in en hel del hundhalsbandsbeställningar :D

Teddybäbisarna är stora kunder och halsband har sytts till Ludde som har en alldeles egen hemsida som ni kan hitta här. Till Ludde fick jag sy 2 halsband. 1 som passar nu och 1 som han kan ha när han vuxit ur det. Vad kan passa bättre än dalahästar till en dalmas?


Så här snygg blev Ludde i ett av sina halsband


Pyssel pyssel, ja mycket pysselbeställningar är det just nu. Ett dopkort har tillverkats till en liten Ebba som döptes i lördags.




Ett halsband till Tiinas lille tax har också överlämnats.


Teddysonen Felix har återkommit med en ny beställning nu när han vuxit ur valphalsbandet han fick för några månader sedan. Denna gången blev det ett brunt med tassar.

Idag har jag också sytt klart och skickat 5 halsband till Anette på kennel Toppens.

Innehållet kan ni se här nedanför


Tack alla snälla som vill ha halsband eller kort gjorda av mig :D

I morgon tänkte jag att Cajsa ska få sig en rejäl omgång med borstning och kanske även ett bad om min rygg håller till det.

Dags för en liten tur till soffan och titta lite på tv innan det är dags för kvällsrunda.




Kommentarer
Postat av: Anette & tjejerna

Oj vad jag längtar tills vi får prova alla fina halsband :-d.

Du är så duktig att sy och pyssla :thumbup:.

Bilder kommer på snyggingarna sen :-P

Ha det bra!!!

//Anette & tjejerna :-).

2009-10-15 @ 22:06:48
URL: http://www.toppens.se
Postat av: Ullis

Oj oj oj så produktiv :thumbup:!! Underbart dopkort:love:

Kram, Ullis

2009-10-16 @ 14:58:50
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Tina

När lillskruttan växt till sig så ska vi beställa ett rosa med nasse:-)

Du är superduktig!!!

2009-10-19 @ 21:59:57
URL: http://beardedstars.se
Postat av: Pernilla

Tack för halsbandet, och jag ser mycket fram emot växjö då jag får några till :thumbup:

Kul att ses en stund, även om det inte blev så länge.

2009-10-21 @ 23:59:45
URL: http://www.beardieboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0