Sköna maj välkommen!

Maj månad har kommit och jag säger bara Sköna maj välkommen...

Kan man önska sig bättre väder? Strålande solsken och varmt och skönt ute.


Pernilla skrev ju om Norges bidrag till Eurovision Grand Prix så jag tänkte följa upp den tråden.
Har ni inte hört låten som kommer den här.

Läste någonstans att det är risk för att den diskas pga att den är lik låten nedan.

Vad tycker du? Är det en kopia på låten? Själv tycker jag inte att de är speciellt lika.

Idag har vi haft besök av min första bästa kompis Åsa och hennes familj från Kinna. Åsa och jag har känt varandra sedan vi var 4 och 5 år gamla så det är några år. Hur många behöver vi inte gå in på här ;)


Som ni ser så passade vi på att äta lite gott. Maränger, glass, grädde smaksatt med Mariannekross, kiwi och banan.
Säger bara MUMS MUMS :)


Sara och Isak tyckte Cajsa och Sune var gossiga. Framför allt Sara tyckte mycket om Cajsa men Cajsa har låtit meddela att kärleken inte var lika ömsesidig :s

Annars har vi mest njutit i det fina vädret :) Har roat mig ute i trädgården i princip all ledig tid så det vore 17 om jag inte ska få ordning på den till slut. En och annan skogspromenad blir det självklart också. Tex så var det nog sista promenaden förbi träsket för sässongen pga att myggen börjar komma nu och ni kan ju gissa hur många mygg det finns här...

Cajsa och Sune tog födelsedagen förra veckan med ro och livet leker som vanligt


Ha det bra!
Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt att se dom gamla springa som ystra kalvar:-P

Men jag kan inte se film nr.2..jättekonstigt, jag skulle vilja höra den om det var likt.

Ja, maj månad är välkommen :-d

2009-05-03 @ 19:16:19
URL: http://www.beardieboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0