Hässleholmsutställning

Igår var jag i Hässleholm på hundutställning. Nästan 60 st beardisar var anmälda och det var strålande solsken så  nu sitter man här och har nästan samma färg som ett stoppljus :O

Träffade många känningar men det var min goda vän Ulrika som ställde ut hund så idag blir det mest bilder på Putte. Hade lite svårt att välja så det blir några stycken.






Putte kan inte bara stå still utan han kan springa också...

Rastypiska sunda rörelser

Putte kom till slut 3:a i Öppen klass och tilldelades CK.

Nedan kommer lite huvudbilder. 2 bra och 1 mindre bra...
Först ut är Beardiboys flickvän Sally. En mycket söt blå tik.

Som nr 2 kommer Wilmer, en snygg brun hane som för övrigt tog Cert och placerade sig som 2:a bästa hane på utställningen. Grattis Liz!

Sist ut är Anton, en blå championhane, oplacerad för dagen


Måste få avsluta med en bild på dagens äldsta deltagare.
Yvonnes fina tant Wilma fyllde 13 år i våras!


Idag har jag semester. Det behövs verkligen kan jag säga. Har inte gjort något förutom att försöka få tag på Växjöhem så jag kan boka grovtvättstugan. Ringde dem vid 11:30 och de skulle ringa upp.  Jag har provat ringa dem igen och blivit runtkopplad i en kvart innan växeln stängde. Nu är klockan  snart 16:15 och de har fortfarande inte ringt. Får väl sätta mig i bilen och köra ner till dem. De stänger visst för besökare vid 16:30 så jag har en kvart på mig... Väldigt effektiv system de verkar ha...

Ha det bra!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

:thumbup:Fina bilder! Tack för i söndags, alltid roligt att träffas. Och tack för salladen, det var gott med lite mat efter att ha sprungit sig trött i ringen;-)

Vi ses snart igen - då i Småland!



Kram, Ullis



2009-05-18 @ 17:36:46
Postat av: Pernilla

Det var roligt att ses igår :-d

Och man får visst lägga ut kort på människor utan tillåtelse, när man är kompisar så får man det ;-)

Jättefina kort som vanligt :thumbup:

2009-05-18 @ 19:04:13
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Tina

Jättefina bilder från utställningen!! Trevligt att träffas i söndags!!

2009-05-18 @ 21:38:22
URL: http://beardedstars.se
Postat av: Carola

:-)

Hoppas att du njuter av semestern. Det ska bli skönt med några lediga dagar. Du får annars använda min tvättstuga! Säg bara till... Vilka fina kort du tar! Hörde att det var många deltagare på fotokursen. Kul!:-d

ZZZZZZ--- natti natt.

2009-05-18 @ 23:22:11
URL: http://pysselkul.blogspot.com
Postat av: Sara

Tjusiga bilder från utställningen :-)

Var ju borta vid beardis ringen men missade er helt :thumbdown: Men vi får hoppas vi ses nån gång i sommar ändå :-d

2009-05-19 @ 17:55:50
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Anonym

Hoppas du har det bra på din semester och att du är riktigt utvilad när vi ses på måndag. Fina vovar tagna av en proffsfotograf. :-d./ Kram Tiina

2009-05-22 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0