Ååååh, denna snö...

Jag skulle nog nästan kunna göra vad som helst för att slippa detta vartannandagsväder!
I fredags kväll både haglade och snöade det här så det kom i alla fall lokalt 5-10 cm snö igen
I helgen töade det bort igen med strålande solsken ute tja och ni kan väl inte gissa hur det varit idag?
Jo snöblask igen Tror jag sliter mitt hår snart för jag blir verkligen tokig av detta väder!

Till saken hör den att jag verkligen gillar när det är snö. Bara den ligger kvar och det är så pass kallt att inte hundarna har stora snöbollar med sig in eller att de inte är lika blöta som om det hade regnat ute.


Bilder har jag inte så många från idag. Närmare bestämt bara 1 styck så här kommer 2 varianter av samma bild. Den första mindre bra med stora skuggor.


Den andra något bättre där blomman är mer utskuren ur bilden
Tänk så många olika sorters tulpaner det finns. Dessa dubbla rosa har varit jättesöta men tyvärr verkar de inte ha så lång hållbarhet.

Igår var jag en vända på IKEA. Som vanligt kommer man hem med betydligt mer än vad man tänkt sig och det man skulle ha blev kvar på IKEA eller så var det tillfälligt slut.

Sune skickar en liten hälsning till er alla! Kanske är det fler som känner som han?


Kram på er!
Anna "Somintesomnadepåsoffanikvällheller"

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag blir också tokig på detta j-la väder... Har haft bloggtorka som du vet men kolla gärna vad jag uppdaterat med ikväll!

Kram på dig darling,

Ullis

2009-03-03 @ 00:32:21
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Nyss hemkommen från hundpromenad, och det är inte roligt kan jag tillägga :(

Men jag hoppas på bättre tider, sol och varmt så man kan sitta på tomten och njuta :)

Ha det gott, // Lidhultarna.

2009-03-03 @ 12:22:10
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Tina

Då har vi lite bättre väder, nu har det också torkat upp en hel del:) Tycker att Sune ser ut att trivas bra i vädret....:)

Men som Pernilla skriver, vi längtar också till sommaren!!

2009-03-05 @ 13:45:47
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0