Drabbad av kramp i symaskinpedalfoten!

Vojne Vojne, här sys det hundhalsband på löpande band känns det som. Snälla Sissi har en bekant i England som föder upp engelsk setter. Jane som hon heter beställde 7 halsband för ett tag sedan och blev jättenöjd med dem. Detta resulterade i att hon nu har beställt 12 halsband med expressleverans så i helgen började jag med mina halsband och höll på ända tills maskinen bara ordnade öglor på undertråden. Höll på att bli tokig. Fick slutföra halsbanden i går kväll/natt i stället så idag har jag fått med dem med posten.


En annan snäll tjej är Sara som för ett tag sedan la en länk till mig i sin blogg eftersom folk frågat henne var hon köpt sina halsband till sina fina pumipojkar. Detta har resulterat i ett par beställningar som jag tyvärr inte kan leverera förrän jag får hem nya ringar. Mina är helt slut i dagsläget förutom de jag har lagt undan till Pernillas halsband!

Som om inte detta vore nog så har jag även fått en akutbeställning från Ingela & Morgan på kennel Beastly. Generösa uppfödare som alltid skickar med vuxenhalsband till valparna de säljer. Halsbanden är sydda i kväll så nu ska de bara skickas iväg i morgon också.

Till sist har jag ju stackars Pernilla som väntar på de 4 återstående halsbanden jag ska sy till hennes pojkar. Teddy som fick sitt för ett år sedan behöver ett nytt så nu är det 5 st att sy i stället . Håll i dig nu Pernilla, Det är dina som är på tur nu :O

TACK alla ni snälla som köper och använder hundhalsband sydda av mig :thumbup:


Kanske kommer en bild i morgon på Beastlys halsband. Orkar inte ta kort just nu utan måste gå och lägga mig.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefina!!! Du har en hel del att göra:-):-)

2009-06-10 @ 12:20:34
URL: http://beardedstars.se
Postat av: Pernilla

Ja, stackars mig som har väntat så länge;-(

Och jag hade ju visst bara 68 stycken att varva med, så jag är i stort behov av nya, :rolleyes:

Men jag kanske skulle passa på att beställa ännu några nya nu när du är på G med symaskinen :-d

2009-06-10 @ 14:55:35
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Ullis

Du är flitig med dina fina halsband. Har man en gång köpt dina halsband så blir det gärna att man köper nya - de är både välsydda, hållbara, snygga och mycket prisvärda:thumbup:! Oj, massor av fin reklam men det bjuder jag på ;-)



Kram kram från Ullis

2009-06-10 @ 20:27:26
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Sara

Dina halband är dom bästa som finns och ska spridas världen över :-P

2009-06-11 @ 21:40:27
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Tiina

Dina hundhalsband är som fina smycken . Jätte fina!



Tiina:-P

2009-06-12 @ 22:50:24
URL: http://www.lillysilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0