En dag kvar!!!

Säger bara ÄNTLIGEN! Nu har jag bara en dag kvar att jobba innan jag har SEMESTER i 4 veckor! Det ska bli så himla skönt :)  Ni anar inte hur mycket jag har längtat till denna dag. Har i alla fall känt att jag behöver semester i minst ett par månader nu. Har som vanligt inte så mycket inplanerat men jag hoppas i alla fall på att vädret bättrar sig så man kan vara ute i skogen och plocka lite blåbär och kanske en och annan svamp om man har tur. Hundarna lär uppskatta att slippa stiga upp vid 6 varje morgon de också.

Har varit aktiv vid symaskinen igen. Denna gången blev det först ett par halsband till Elton

Naturligtvis skickades de i ett litet paket till matte Cissi & Elton


Jag har också sytt ett par halsband åt Felix

Även dessa låg i ett litet paket men bilden på det finns i min gamla kamera som pappa har fått låna. Får visa det en annan dag kanske.

Nu är det bara ett par till halsband till beställda. Tänkte jag ska sy dessa i helgen.

Konstigt att det redan är dags att gå och lägga sig. Tiden går så himla fort så jag lär väl inte märka av att jag har semester i 4 veckor innan det är dags att börja jobba igen. Tänkte jag skulle avsluta detta lilla inlägg med ett par blombilder. Denna ros är fantastisk vacker tycker jag. Den är väldigt speciell i dess böljande blombladsutformningen tycker jag. Känslan går inte riktigt att förmedla på bilden.


Sist ut en arbetande humla. Önskade skärpan var med på humlan men gillar bilden ändå.


Nu är det nattarunda som gäller med hundarna innan jag ska gå och drömma mig tillbaka till en semester för några år sedan. Önskar verkligen jag hade råd att åka tillbaka till vackra Skottland





En del fina hundar såg man där också :)






Kommentarer
Postat av: Ullis

NU ÄNTLIGEN HAR DU SEMESTER:thumbup:!! Ses troligtvis imorgon, hör av mig.



Kram, Ullis

2009-07-24 @ 18:53:17
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0