DRABBAD AV VALPSJUKA?

Satt och tittade på lite gamla bilder och blev så himla valpsjuk. Tänkte jag kunde dela med mig lite av godbitarna.

Först ut ett par bilder på valpar efter Percy & Bonnie. Tänk att det redan gått 2 år sedan de var så här små!

I sällskap av en tiger så kan man sova tryggt.


Katt bland hermelinerna. Frågan är vem som är sötast?


I somras fick Kotten valpar med Ärtan. Denna truliga efterlängtade huligan flyttade hem till pappa och "farmor" Pernilla i Lidhult.


Sist men inte minst en bit äkta Belgisk choklad. Verkligen söt som socker med gräs i skägget.


Ska väl snart göra den månatliga sammanfattningen av mitt liv.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag var inte valpsjuk innan, och framför allt inte efter Rebus framfart i två dagar nu.

Men fy sjutton så fina alla valparna är, men jag måste nog säga att den lilla bruna på slutet är absolut sötast :)

Kramar från lidhultsgänget.

2009-01-27 @ 22:57:01
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Pernilla

Kotten tackar så mycket för gratulationerna :)



// Kram från Lidhultarna.

2009-01-28 @ 15:22:52
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Ullis

Åh dessa ljuvliga beardisvalpar, suck...!!

2009-01-29 @ 14:33:21
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0