Halsband och åter halsband

Har fått ett par beställningar på hundhalsband den sista tiden. De flesta har nog kommit med här i bloggen men mina senaste alster har jag inte lagt in än eftersom det varit födelsedagspresenter.

Först ut var en beställning till pumin Stimm.


(Tack Sara, för lånet av bild på Tok Stimm)

Stimm fyllde 1 år i söndags och matte Sara tyckte han behövde nya halsband. Sömmerskan ryckte ut och skickade 2 alldeles färska halsband ner till Stimm i Skåne.



Stackars Pernilla har fått vänta på halsband hur länge som helst och hon börjar nog snart ge upp hoppet om att hon ska få några. Jag tycker helt enkelt hon har alldeles för många redan men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge så jag tyckte det var dags att överraska lite eftersom Kotten fyller 7 år idag (Grattis Kotten).
Stressade som 17 i går kväll för att hinna blir klar med det och idag damp ett kuvert från mig ner i brevlådan hos Pernilla.


(Tack Pernilla, för lånet av dessa 2 bilder)

Innehållet i kuvertet blev nog en besvikelse för Kotten...



Kotten skulle säkert hellre velat ha ett grisöra än ett illgrönt & rosa halsband.



Kameran har verkligen problem med att ta bilder på de här neonfärgerna så jag har fått mixtra en hel del med bilden för att den ska stämma överrens med verkligheten någotsånär i alla fall. Samma sak var det med det gula halsbandet ovan.

Ett svart reflexhalsband har jag också lyckats knåpa ihop till en kollega. Detta glömde jag tyvärr ta någon bild på.

Jaha, då var det dags igen för sängen.


Natti natti!
Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, kotten blev onekligen förvånad över sin present.

Jag kan tänka mig att det måste ha känts som när man själv fick mjuka paket i julklapp ;)

Men han blev kompenserad sen......

Kramar från lidhult.

2009-01-29 @ 00:11:41
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Sara

Tack Anna för halsbanden som vanligt grymt fina och fantastiskt välsydda :)

Stimm tyckte det var skönt att få ett med döskallar på det är lättare att hävda sig då än om man har ett mad nasse på ;o)

2009-01-29 @ 07:56:33
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Ullis

Va, två inlägg på kort tid - jag är impad ;) Snygga halsband som vanligt och jag håller med Sara, alltid så välsydda och fina. Vilket härligt kort på Stimm!



Längtar tills vi ses!

Kram från Ullis

2009-01-29 @ 14:35:27
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Söta vovar och fina halsband!

2009-01-29 @ 14:45:11
Postat av: Anonym

Söta vovar och fina halsband!

Tiina

2009-01-29 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0