Ännu en månad har passerat

Klockan är mitt i natten och ännu en månad har passerat. Igår var det den sista i februari och det var en riktigt härlig dag. Solen sken från en klarblå himmel och det kändes som en riktig vårdag. Tog med mig hundarna till skogen och det blev en hel del bilder. 

Det finns mycket färg i naturen...


Hann inte så långt förrän det kommer ett gäng med "galna" människor med en hund. De joggade eller rättare sagt löpte. Undra var de kom ifrån och vart de skulle för det är inte direkt tätbebyggt område där "min" skog finns. På den ena jacka stod det Vimmerby löparklubb och har de sprungit ända från Vimmerby, ja då så har de nog sprungit vilse :O

Ja så var det en naturbild till. UNDERBAR HIMMEL!

Sune med tungan på sné

Undra vad Cajsa funderar på?

Häskskit kan jag informera om. Har en bild på den men den var lite för osmaklig att visa upp. Cajsa däremot tyckte inte den var dum alls.. Tur den var frusen i alla fall.

Ser ut som Sune har fastnat i lingonsnåren men det är nog en pinne som hägrar

Vi gick på en ås

Rätt som det var så kom vi till ett litet timmerupplag

Sune står och väntar på oss andra

Kommer ni snart?

Skynda er nu!

Kan en sten vara vacker?

Skog med vårkänsla

Så avslutar vi med älskade Tant Cajsa som höll sig undan från fotografen mestadels idag...

... och allra sist älskade Fabror Sune som syntes destå mer idag


I kväll såg jag liksom många andra på melodifestivalen. Tyckte nog det var den bästa delfinalen. Star Pilots var min favorit men den gick bara vidare till andra chansen. Här är en annan låt med dem.

Nu är det dags att sova. Kanske blir det en uppdatering i morgon också. Ska ju ha en liten bloggtävling tänkte jag men priset är inte riktigt klart än så jag avvaktar kanske tills början av nästa veckan.

Gossa ordentligt med era hundar!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni ser ut att ha haft en skön promenad i det fina vädret.

Hoppas du hittade något att shoppa på IKEA, men det brukar inte vara så svårt att göra av med pengar där ;)



// Lidhultarna.

2009-03-01 @ 18:54:40
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Tina

Vilka fina naturbilder!! Självklart bilderna på hundarna också!!! Vad fint väder ni har, jag har accepterat att vi inte har snö, men frost kunde vi iallafall ha:(

2009-03-01 @ 21:56:19
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0