7:e februari och ingen sol i sikte...

Jaha, så har det gått en hel vecka i februari och än så länge så är det ingen sol i sikte. Tog med mig kameran när jag åkte ut med hundarna och bilderna visar verkligen hur grått och disigt det är här idag.

Någon har lämnat kvar en boj så den kunde jag ju inte låta bli att ta kort på

Ingen is som jag skulle vilja ut och gå på...

Vart ska du?

Jag ska gå på skattjakt...

Jag tror jag går åt detta hållet...

Titta vad jag hittade!

Kan det vara någons skattgömma eller har det bara varit en misslyckad picknick?

Jaha, så avslutar vi väl med lite sten... Mossbeklädda stenar kan nämligen vara fina de också


Hoppas verkligen det blir bättre väder i morgon för det här slaskiga tråkvädret tar verkligen knäcken på en.

I morgon är en alldeles speciell dag så kolla in här då också!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla & beardispojkarna

Vad skönt att ni inte har någon sol heller, jag började tro att Lidhult var byn som gud glömde när han skulle dela ut soltimmar.

Fina kort trots avsaknaden av den stora gula.



// Kramiz

2009-02-07 @ 16:34:33
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: ullis

Det är inte bara Lidhult och Växjö som gud glömde i så fall, ingen sol i Tubbarp heller... Tur att vi har våra solstrålar till hundar som lyser upp i vinterdiset!!

Kram, Ullis

2009-02-07 @ 17:49:09
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0