Redan den 1:a augusti!

Tiden springer verkligen sin väg, det är redan den 1:a augusti! Det har ju känts som höst ute i flera veckor nu och jag har haft ångest över att sommaren redan är över innan min semester knappt börjat men så händer det oväntade!

Strålande solsken en hel dag och även om det inte varit högsommarvärme så har man i alla fall kunnat vara ute i shorts! Det var länge sedan kan jag meddela. Mina ben är vitare än en isbjörns och idag har det funnits en risk för att jag bländat någon. Hoppas inte de kört av vägen pga mina vita ben bara :bigeyes:

Har fått en bild på sockersöta Soya med sitt nya halsband. Pappa Teddy kan vara stolt över sina fina barn. Vill ni läsa mer om Soya kan ni göra det här.


Idag blev blåbärsturen äntligen av. Var iväg knappt en timme bara och det var inklusive bilturen till skogen.

Allt som allt blev det 3 liter av skogens blå guld när de var rensade. Inte helt fel att ha i frysen.
Även hundarna tycker att det är Yammi Yammi med blåbär :-d


Sunes blick går inte av för hackor :love: Här ligger han i skuggan och slappar lite.


Alla blommor är så fina nu. Man kan inte låta bli att fotografera dem.
Först ut en ovanlig begonia

Därefter en dahlia med en invånare...

Sist ut en klätterhortensia


Så har även denna dag passerat. Håller tummarna för att det blir fint väder i morgon också så man kan få ännu en liten solgnutta på denna vita kropp :-O


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu är jag inne för att se vad du har för väder i växjö, men ingen uppdatering :-s

Soyas halsband är så fint:-)

Kanske får jag ett till snart?:-P

Kramar från Lidhult.

2009-08-06 @ 19:09:16
URL: http://www.beardieboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0