Hänt massor!

Det har ju faktiskt hänt något i mitt liv när jag tänker efter. Min sista semestervecka var jag ju ute och åt med mina goda vänner, vi skulle visst fira att jag blivit tant var det någon som sa. Jag har dessutom varit på Öland en dag. En annan dag var jag hos Sissi och hennes fina Engelska settrar, ja och så var jag på marknaden i Dädesjö en vända. Sedan har jag ju jobbat en hel vecka och min första arbetsvecka avslutades med att vårt arbetsteam var ute och åt på en Italiensk restaurant i stan. Inte alls fel. Eftersom det inte ska bli så himla många bilder i inlägget här så kommer jag dela upp min uppdatering i några olika inlägg så nu kommer allt i händelseordning :)

Det är ju ett par månader sedan jag fyllde år så för snart ett par veckor sedan var det nu äntligen dags att träffa goda vänner för att prata skit och äta en bit god mat på Pauze. Tyvärr tog jag ingen kamera med mig men jag lånar några bilder från Ullis Tack för det :)

"Briard Eva" var med

Alice, Cajsa & Sunes uppfödare var också med

samt Titti och Ullis

Tyvärr blev "Mops Eva" sjuk och kunde inte följa med så jag hoppas vi kan göra om det snart igen.

Tittis man, Osman, jobbar som kock på Pauze och han lagar ljuvligt god mat så det är synd att säga att man bara åt en bit när det blev både ostgratinerade nachos med tzaziki till förrätt, Oxfilé med kantarellsås och potatisgratäng till huvudrätt och chokladkaka till dessert. När man inte ens orkar äta upp all god chokladkaka ja då är man mätt! Man rullade helt enkelt därifrån.

Som tant får man tydligen presenter. En jättefin solros, en underbar plåtburk till sysaker och en jättefin duk från Mairo. Tackar Tackar :D
Solrosen slängde jag ut idag. Den har stått nästan 2 veckor!


Tack för en trevlig kväll och fina presenter! Kul att träffas alla på en gång men vi måste göra om det snart igen så Forsmark får vara med också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0