Förmiddagsrunda

Ännu en underbar dag och denna dag är en lördag och man är LEDIG! Gud så skönt. Ska ut och roa mig i trädgården. Det är buskar som ska planteras och toppdressing till gräsmattan ska inhandlas så jag kan så i lite gräs på sina ställen. I veckan som gick så laddade jag ner ett gratis fotoprogram. Man kan göra massor så idag testar jag med lite nya ramar.

Började dagen med en runda till skogen och peppar peppar, jag lyckades hålla Sune från vattnet.
Nu äntligen börjar man se att det kommer grönt gräs ute och färgerna är lite varmare i bilderna man tar. Antar att det inte bara är jag som längtat.

Cajsa har rullat sig som vanligt men hon är lika söt för det

Sune har fått en lila klämma idag och han är lika glad som vanligt.

Till sist en bild på söta Tant Cajsa.

Kan knappt fatta att mina älskade vovvar fyller 12 år om 5 dagar! Undra hur man ska fira det?

Nu ska jag ta mig en tur till affären så jag kan köpa lite jord och roa mig där ute.

Ha det bra i solskenet!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken söt ram du hittat till dina fina foton!:thumbup: Skicka gärna länken till fotoprogrammet!

Underbara käkar han har den där Sune:-d Hoppas du får en skön dag i trädgården - jag har plockat fram gräsklipparen och pepper peppar, den startade på första försöket:-)



Kram, Ullis

2009-04-18 @ 14:22:12
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Pysslan

:-P

Du passar verkligen på att fotografera. Jag ska också köpa lite jord, måste ta hand om blommorna som jag har hemma. Så snygga ramar du gjorde här. Vi ses.

2009-04-19 @ 19:24:37
URL: http://pysselkul.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättesöta ramar var det :thumbup:

Men det måste vara ett fotoprogram som är lätt, klarar inte dessa krångliga som man blir tokig av;-(

Snygg Kajsa är i löven, påminner lite om Edens lustgård, ;-)

2009-04-19 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0