Snälla snälla Mamma!

Idag vill jag berätta lite om min snälla mamma.

Varje arbetsdag passar hon och pappa mina hundar. De får lyxiga promenader då hon går med dem var för sig. På lunchen ställer pappa upp och tar Cajsa på en lite längre rund, Sune har ju tyvärr lite värk i sina ben.

Inte nog med detta utan i förra veckan var mamma med mig hem. Vi skulle gå en runda och jag skulle bara packa och skicka 2 Traderavinster innan promenaden. Väl hemma insåg jag att det kommit in 7 betalningar till så stackars mamma fick vänta in mig. Då putsade hon mina fönster i köket och arbetsrummet Photobucket Hängde upp nya gardinen gjorde hon i köket också.

Som om inte detta vore nog så har hon köpt en jättesöt lite blomma till mig också eftersom hon tyckte den jag hade var så ful, vilket jag håller med om. Vet inte varför den hamnat i krukan för den var på väg till soptunnan. Kanske hade den egna ben???
Här ett par bilder på den söta blomman. Även i mitt hem finns det änglar lite här och var.





Hoppas det är fint väder i morgon också. Då ska jag ta en lång promenad i skogen. Hittar jag bara 1 trattis så är resultatet många tusen procent bättre än på gårdagens svampletarpromenad. Då hittade jag nämligen bara giftsvamp.

Bye bye!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja Anna, vad skulle du göra utan dina föräldrar??

Fast det gäller nog för mig också ;)



// Kramis.

2008-09-24 @ 23:16:01
URL: http://www.beardieboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0