Äntligen semester!!!

JIPPIEEE!!!
Jag har fått semester några dagar. Har ingen hundvakt så jag ska bara passa på att vara hemma och njuta. Är ledig nästan en hel vecka och det känns verkligen behövligt. I och för sig så finns det hur mycket som helst att göra här hemma så jag lär inte vara sysslolös. Kanske blir man mer utsliten hemma än på jobbet???

Virtual Summer GraphicsJag undrar om man kan säga att sommaren har kommit?

Här är över 20 grader i skuggan och klarblå himmel. Jag är ingen soldyrkare men visst föredrar jag att solen skiner och det är varmt framför om det regnar eller snöar.

Nu ska jag gå och laga lite lunch. Vad brukar ni äta för lunch när det är varmt ute?

Kommentarer
Postat av: Kanelgumman

Så skönt det låter med lite semester. Det skulle jag också
behöva ha! Se till och njuta av det fina vädret. Jag ska ha en blogghjälp avsnitt hos mig...så vänta bara. Kram

2008-05-11 @ 13:41:37
URL: http://kanelgumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0