50-års kort

En kompis till mig fyllde 50 häromveckan. Trodde det var först nästa år så det kom lite hastigt och olustigt , ja man kan säga att det blev en chock när jag insåg att det var redan i år. Hade inte så mycket tid på mig för att göra kortet eftersom det var tvunget att hinna med posten och Tildas söta damer blev räddaren i nöden.
Jag gillar de underbara damerna jättemycket men har aldrig använt dem tidigare. Med facit i hand kan jag säga att det inte var sista gången jag använder dem. Det var väldigt smidigt i stället för att dra fram stämplar och distresser...

image16

Kram
Lyckoblomman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 19:55:15
Postat av: Lilly

Granna tanter och vackert kort.

2008-05-22 @ 17:28:56
URL: http://www.lillysilver.blogg.se
Postat av: Kanelgumman

Oj, vilka söta damer! Du har ju massor med bra idéer! Bokstäverna är dem köpta på Panduro?

2008-05-22 @ 19:15:40
URL: http://kanelgumman.blogg.se
Postat av: Agneta Nordin

Kanonfint kort, Panduro-damerna var ju urläckra!!

Kram
Agneta

2008-05-23 @ 21:56:06
URL: http://agnetaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0