Sommarsnygg = Viktväktarna?

Vem vill inte vara snygg till sommaren? För min del är det lite väl sent påtänkt om jag inte tänker på till nästa år...  Just nu känner jag mig som en osmidig flodhäst och insåg för en vecka sedan att jag verkligen MÅSTE göra något åt detta. Viktväktarna? Möjligtvis på nätet. Har varken tid eller lust att gå på en massa möten även om jag sedan tidigare vet att det är effektivt. Känner mig som Tiffany Persson i nedanstående film.



Nähä, nu är det dags att sova. Man får ju göra vad man kan och skönhetssömn känns som en enkel aktivitet.

Natti!
Lyckoblomman

Kommentarer
Postat av: Ullis

'Är det points i snorkråkor?!' Hon är så jävla skön den där Tiffany Persson, bara älskar henne! Och vi som dessutom känner förlagan ;-)



Kram på dig 'Lyckoblomman'

2008-06-12 @ 19:49:14
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Marie Ullatti

Hm.....Tiffany P kan man något annat än älska den kvinnan.Konstigt men jag kan verkligen se mig själv i henne;-)Oj att jag sa det.

Gud vad ni är flitiga med era bloggar.



Ses i Stockholmo



Marie

2008-06-22 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0