Har en blivande prins flyttat in?

Efter påtryckningar från en viss LidhultsPernilla tycker jag det är säkrast att uppdatera lite. Man vet ju aldrig vad hon kan hitta på annars

I veckan flyttade det in en liten söt groda till mig. Hittade honom på Rusta och jag kunde bara inte motstå honom. Det blev helt enkelt kärlek vid första ögonkastet. Undra om han blir min prins om jag kysser honom?



Har också köpt ett gammalt linneskåp i ek. Ska ha det i vardagsrummet och jag tänkte att mina scrapbookingprylar ska få flytta in i det så fort som den instängda lukten i det har vädrats ur. Har länge varit på jakt efter ett skåp till dessa attiraljer men inte hittat något med bra planlösning så när det här skåpet bara stod där mitt framför ögonen på mig på Erikshjälpen var det bara att göra slag i saken och köpa det innan någon annan gjorde det. Det har sina skavanker men vad mer kan man begära när det är ett gammalt begagnat skåp?



Nu är det sängen som gäller igen. Rackans vad fort en helg kan gå. Jobbar 1 vecka till och sedan har jag ÄNTLIGEN semester!


Natti Natti
Lyckoblomman
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är jag verkligen så skrämmande, så jag får två stycken att uppdatera på samma dag??

Och Anette hotade Topsie med mig så hon började löpa av bara chocken, Hmm, jag får kanske börja med en snällare look? ;))

Prinsen är verkligen stilig, men ska det bli en redig karl av den, får du nog hångla upp han ordentligt. :))

2008-07-28 @ 00:28:49
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Ullis

Ha ha, ser att Pernilla fått fart på dig också! Det är respekt det;). Du vet ju vad jag tycker om grodor och paddor men din groda var en riktig goding, supersöt ju! Fint skåp - inga problem för dig att fylla det, eller hur.

Kämpa nu på en vecka till sen få du din välförtjänta semester - vi får allt se till att träffas.



God natt och sov så gott,

Ullis

2008-07-28 @ 00:48:12
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Sara

Gud så skönt med semester.

Men visst är det konstigt at helgerna går så fort när veckorna bara segar sig fram...

jag tycker prinsen är söt där han ligger så låt bli att pussa på han allt för mycket haha

2008-07-28 @ 21:47:13
URL: http://www.sarastassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0