Tyvärr ej drabbad av skrivkramp!

Man kan lugnt påstå att nu är det min tur att drabbas av bloggtorka. Med tanke på att det inte händer så mycket hos mig just nu så finns det inte mycket att skriva om. Dök på en låt på Youtube som jag inte hört innan. Den var så himla fin tycker jag. Väl värd att lyssna på. Tydligen är originalet av Anouk men här framförs den av Erlend Bratland från Norge
Bara för att jag tycker den var bra så kommer en till av honom här.

Fick ett ryck i kväll. Hittade ett recept på Allt Om Mat för ett tag sedan och nu blev jag så himla sugen på något. Av en händelse så hade jag allt hemma...
Inte för att min blev lika snygg som bilden på receptet men den dög att äta i alla fall.




Måste också passa på att göra lite reklam för min "gudhund", den belgiske chokladpralinen Teddy, som väntar valpar både på kennel Boopies och kennel Blå Rosen. Är ni intresserade så titta gärna in på deras sidor.
Lånade en bild av Pernilla på den blivande stolta pappan Teddy.



Inte stod det så mycket vettigt i detta inlägg men det blev ett inlägg i alla fall... Ska se om jag inte kan komma på något bättre att skriva om snart.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Pernilla & beardispojkarna

Jo men nåt' vettigt stod det väl ändå? ;)

Och hur god ser inte den blåbärspajen ut då??

Och jag som är jättehungrig då jag inte hunnit äta frukost ännu, så det är väl bäst att jag sticker iväg och gör det nu.

Kram från Lidhultsgänget!!

2009-03-09 @ 10:51:29
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Tina

Vilka bra låtar, jag och Skipper har just haft "party" i köket:) Alltid kul att höra något man inte hört förr som dessutom är bra! Paj, det ska jag också göra, men det är lite sent idag och imorrn jobbar jag kväll, en annan dag...Du frestade lite:)

Och så fina Teddy!!

2009-03-09 @ 22:56:35
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0