Söndagen den 26:e juli

Idag hade jag tänkt att jag skulle åka ner till Ronneby Brunnspark och gått på loppisen där. Tiina skulle vara där och ha ett bord tillsammans med sin syster och mamma så jag tänkte man skulle passa på och efter loppisen tänkte jag ta en vända förbi Ullis och Pelle för att bland annat kolla in foderhästen Góffi. Jag är ju inte direkt hästvan men Góffi ska vara en hygglig häst så det skulle säkert gå bra.

Nu blev det ju inte så att jag åkte iväg tyvärr. Steg upp tidigt som rackans men satt och velade och tillslut så bestämde jag mig för att inte åka. Var ju iväg i går eftermiddag/kväll och i morgon ska jag till Tingsryds Marknad. Tisdag och onsdag ska jag till Åsa, Håkan och barnen så jag bestämde mig helt enkelt för att stanna hemma. Kanske ett klokt beslut eller så var det dumt. Vad vet jag?

Dagens väder är inte så himla skönt. Mest mulet och mycket kallare än i går tycker jag. Ena sekunden ser det ut så här.

Och nästa sekund är det helt annorlunda. Observera den "stora" blå fläcken himmel i nedre vänstra hörnet

Hur som helst så har det inte regnat ännu så man ska väl inte klaga misstänker jag.

Fick ett par bilder av en nöjd halsbandskund. Tack Cissi för bilderna på Elton. Här går han under benämningen "SnyggElton" För er som inte brukar följa Idol så kommer  förklaringen i att en gång i tiden var en kille med som juryn kallade för "SnyggErik". Elton är en pumi om ni inte känner igen rasen. Vill ni läsa mer om Elton kan ni gå in här.




Avslutar med dagens humlebild samt dagens blombild




Ha en fortsatt trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Tiina

Hejsan Anna! Hoppas du har det bra på din semester. Vilken tur att du inte körde till Ronneby idag för det var kaos, har aldrig sett maken till så mycket folk men försäljningen gick super bra och det var ju positivt. Kom gärna ner nästa Söndag för då ska vi stå igen min svägerska och jag. Min syster och mamma är också där som vanligt./Kram Tiina:rolleyes::rolleyes:

2009-07-26 @ 21:31:44
URL: http://lillysilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0