Nu får det bli andra bullar...

Gud så dålig jag är på att uppdatera bloggen. Måste verkligen skärpa till mig. Lite har ju faktiskt hänt. Har ju tom glömt att uppdatera när jag var med Pernilla ner och titta på Teddys gudomligt söta valpar. För vem kan motstå en sådan här?

Oops fel ras, det var inte meningen men den är inte lätt att motstå heller. Synd de blir gigantiska när de är färdigvuxna.

Där blev det rätt bild. Gudasöt liten tjej som fastnade på näthinnan.
Tyvärr tog jag inte så mycket bilder. Det var ganska skitigt ute så man ville inte direkt krypa ner på marknivå.

Här en bild på årets prydnad till trädgården. Tycker den var jättesöt.

Grodan från förra året står fint i rabatten fortfarande.

Vad har hänt annars? Jo det har regnat och regnat och så har det regnat lite till. Idag är jag ledig för jag ska jobba i helgen och hur såg himlen ut innan jag började uppdatera här? Jo så här!

Kan informera om att nu öser det ner ute så jag lär bli dyngsur när jag ska möta Tiina nere på stan och äta lite god Thaimat! Massaman är aldrig fel. För er som inte vet vad det är så är det en thailändsk gryta med curry, kokosmjölk, kyckling, ananas och hackade jordnötter. Väldigt gott! *mums*

Från Tiina Lilja till liljorna i rabatten. De är verkligen fina nu.



Vad har jag gjort annars. Jo sömmerskan har varit i farten och sytt några halsband. I veckan skickade jag ett paket till Annika med pumipinglan Lycka

Innehållet såg ut så här:

Jag har ju dessutom varit och hälsat på Pernilla & dogsen. Tog med mig symaskinen så nu ÄNTLIGEN har hon fått de utlovade halsbanden. Det finns bättre bilder att beskåda i min halsbandsblogg: http://hundhalsband.blogspot.com om någon vill gå dit och kolla på dem.

Tyvärr regnade det och så regnade det lite till så det blev inget fotograferande. Hittade dock en gammal bild på 3 av pojkarna


Nähä, nu måste jag rusa så Tiina slipper stå och vänta på mig. Det kommer nog en till uppdatering senare i kväll kanske.



Kommentarer
Postat av: Ullis

:-d Inte första gången vi uppdaterar samtidigt med samma innehåll, komiskt!Måste vara någon form av telepati eller vad det heter;-)

Thaimat så gott - blir hungrig:-P!!



Ja nu måste vi se till att träffas och det ganska snart. Vi hörs!



Kram, Ullis

PS: Jobbar också i helgen om det kan vara någon tröst för fröken:question:

2009-07-10 @ 14:53:49
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Annika & Lycka

Så fina blev halsbanden, mailar länk till bilderna jag tog! Kan bara säga att det är svårt att fota svart hund och ljust halsband!!!! Men hon har redan idag väckt uppmärksamhet på husses jobb med döskallehalsbandet!! Jag är toppennöjd, tack!!!!

2009-07-10 @ 21:14:29
Postat av: Pernilla

Tack för besöket, och att jag fick den stora äran att hjälpa dig med halsbanden :-P

Jag blev jättenöjd med mina i vart fall :thumbup:

Rebus tackar för gratulationen.

2009-07-11 @ 22:34:17
URL: http://www.beardieboys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0