Nu är det andra bullar...

Uppdatering 2 dagar på rad är inte vanligt här. Måste som sagt försöka skärpa till mig.
Har fått bilder på 3 snygga pumisar med mina halsband runt halsarna så detta måste jag ju bara uppdatera med.
Stimm & Zappa fick halsbanden i present av Pernilla och kolla så snygga de blev


Icke destå mindre snygg blev Lycka i ett av sina nya halsband.


Idag har jag jobbat och en sak kan jag säga, det har inte alls varit kul att jobba. Skulle mycket hellre varit hemma och slappat eller till och med städat. Något som det känns som jag skulle behöva göra jämt. Är det någon mer än jag som har den känslan. Har man äntligen blivit klar någonstans så är det bara att fortsätta någon annanstans.

Hann ju inte få med alla bilderna jag planerade att ha med i inlägget igår så det kommer några bilder här. Lunchen med Tiina var trevlig och jag kan också tipsa om att om man ska hämta något på Polisens hittegodsavdelning så behöver man kanske inte sitta och vänta ca 20 min i kö när alla före i kön ska skaffa pass på hela sina familjer... utan man kan fråga var hittegodsavdelningen finns så får man ut det man ska mycket fortare. Något som Tiina och jag upptäckte igår.

Som ni vet så har det regnat en del den senaste tiden, därav lite bilder med vatten på





Ska man behöva göra Stekta gröna tomater i år eller vad tror ni, kommer de mogna så småningom?





När solen väl kom fram så passade Sune på att ta en tupplur på altanen

och jag kunde inte låta bli att ta ännu ett kort på rosen


Nähä, jag ska ju jobba i morgon igen så nu får det bli en nattarunda med hundarna och sedan är det bara att krypa till kojs.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ullis

:thumbup:Hoppsan, två dagar på raken,not bad;-)!

Härliga bilder, gillar den på gröna bladet med vattnet på. Hoppas din jobbsöndag går bra, snart semester nu :cool:



Kram, Ullis

2009-07-12 @ 14:56:37
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Pumipinglan blev riktigt fin i sitt halsband hon med:thumbup:

2009-07-12 @ 15:00:10
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Sara

Men Pumisar i hela bloggen :thumbup:

Alla blir fina i dina halsband Anna det liksom bara är så :-P

2009-07-17 @ 08:00:49
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Annika & Lycka

Fast nu får du ta och uppdatera igen!!!! Du anar inte hur många som har frågat om dina halsband. Blev t o m stoppad på stan i Helsingborg!!!! Haha! Roligt! Hoppas du får fler fina kunder.....

2009-07-17 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0