Härligt höstväder!

Igår var en sådan där dag man önskade att de fanns fler av. Strålande solsken hela dagen och alldeles vindstilla. Jag tog hundarna med mig och åkte till skogs på morgonen. Solen hade inte riktigt tagit sig ända upp på himlen men vad gör väl det när det blir så här vackert ute? Ni får ursäkta att det blir många bilder men jag har lite svårt att välja vilka jag ska ta bort av alla bilder jag tog.

































Den här sista bilden kan jag inte låta bli att skratta åt. Egentligen är det ju tragiskt för jag misstänker att det handlar om en stulen bil som polisen samlat ihop delarna av. Att denna bil står parkerad i ett släp på en parkeringsplats i ett naturreservat är faktiskt lite kul...


Dags att natta sig efter en dag i Växjö Tipshall på Kennelklubbens internationella hundutställning. Beardisvalpen Lennart blev 5:e bästa valp av alla raserna som var där. Stort Grattis till Ingela och Morgan på kennel Beastlys. Kanske har han vuxit i halsbandet jag sydde i somras så det var därför han fick lite extra flyt inne i ringen ;-)





Kommentarer
Postat av: Ullis

UNDERBARA BILDER - HÄRLIGA HÖST :thumbup:

2009-11-02 @ 22:20:05
Postat av: Pernilla & beardispojkarna

Härligt vackra naturbilder :thumbup:

Det röda halsbandet kom i dag, tackar så mycket :-d

Vet du hur snygg den bruna blev i det? :thumbup:



// Kram från Lidhultsgänget.

2009-11-03 @ 15:27:39
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Sissi

Vilka superfina höstfoton Anna!!:thumbup:

2009-11-03 @ 18:35:27
URL: http://www.gentlemenbynature.se/
Postat av: Tina

Vilka underbara bilder!! Sista bilden är störtskön men ändå inte:-d

2009-11-21 @ 16:44:06
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0