Vad hände för 2 år sedan?

Eftersom min kamera är inlämnad på garantireparation sedan ett tag så blir det inte så många uppdateringar här. Tyckte det var lite tråkigt så idag tänkte jag: -Hmm, vad hände för ett år sedan :question:  Kollade lite bland mina gamla bilder och förra året den här dagen tog jag inte en endaste bild. Däremot för 2 år sedan på dagen tog jag de här.
Det var uppenbarligen väldigt varmt väder för mamma och hundarna tog ett kvällsdopp! Det längtar man inte direkt efter idag kan jag säga. Näst intill minusgrader 2 nätter på rad nu...Fy 17, nä nu får sommaren allt komma på allvar tycker jag!

Det var en underbar kväll med en fantastiskt vacker solnedgång!

Mamma simmade en sväng med hundarna utan att frysa ihjäl.

Passade på att ta lite fler solnedgångsbilder. Jag blir väldigt fascinerad av alla vackra färger det kan bli.



Slottsruinen är också något jag gillar. Synd bara det är så många som hittar hit på sommaren :mad: Som ni vet är detta mitt lilla smultronställe. Har hur många bilder som helst på den. Här ett par i solnedgången.



Sist men inte minst ett par våta nöjda vovvar som knappt syns i den mörka bilden


Nähä, nu ska jag gå och locka in Cajsa & Sune. Måste stänga altandörren för jag tror jag fryser ihjäl annars! Det är den 7:e juni och det är hela 18,2 grader i SOLEN!!! :thumbdown:

Hoppas ni alla haft ett trevligt nationaldagsfirande igår! Själv firade jag med att klippa gräset och rensa ogräs bland häckplantorna som är med döda än levande.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad roligt att höra att du är på G med halsbanden, nu så........:-P

Jättefina kort från förr förra året.

2009-06-07 @ 15:20:56
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Ullis

Härliga bilder från ditt smultronställe:-)! Jag firade nationaldagen med att riva ner taggtråd och jobba på natten, ska snart iväg till jobbet igen. Har dock hunnit med en runda på kusen, inga älgar idag ;-P ...



Kram, Ullis

2009-06-07 @ 19:21:38
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Liz

Härliga solnedgångs bilder, håller med dig om att bada känns avlägset men jag är en riktig badkruka:-P ha det bra/Liz

2009-06-09 @ 20:10:36
URL: http://www.beardmarkeds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0