Ny dag, gamla bilder

Det är inte lätt att ha så många bilder att välja mellan som det blir med den nya kameran har jag insett. Hittade några till bland gårdagens nästan 700 bilder som jag tänkte lägga ut här så här mitt i natten.

För ovanlighetens skull så har jag fått med både Cajsa & Sune på samma bild. De står nästan stilla men det varar inte så länge...




Ni som läst min blogg innan vet att jag har jätteproblem med just att få med båda hundarna på bild samtidigt eftersom de nästan aldrig är bredvid varandra, så här kommer lite bilder på dem var för sig också.

Cajsa på framfart

Håll i er, här kommer även Sune springande... Inte riktigt focus i bilden men det får duga ändå för jag tycker han ser så glad ut här.

Han springer så det fladdrar i öronen gamle Sune.






Så avslutar vi med ett par springbilder till...

Söta tant Cajsa

och Fabror Sune naturligtvis


Nu måste jag gå och lägga mig för om några timmar ska jag åka ner till Ullis i Tubbarp City (strax utanför Ronneby). Förhoppningsvis ska vi kunna ta lite kort i fint väder och är det inte fint väder så får vi "bara" fnissa och ha kul som vanligt.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vilka fina bilder förstår att du gillar din nya kompis ;)

En utmaning till dig i våran blogg!

2009-02-15 @ 19:15:23
Postat av: Liz

Vilka underbara bilder, är mycket imponerad av att du lyckats få med både Cajza o Sune på samma bilder, fantastiskt ,-)) har även uppdaterat mig på ditt tidigare inlägg, som jag missat. Underbara foto och en underbar kamera.... det är min dröm kamera, jag får nog köpa lite fler Triss lotter, igår vann jag faktiskt 25 kr, alltid en början,-((

kram Liz

2009-02-16 @ 18:45:07
URL: http://www.beardmarkeds.com
Postat av: Tina

Jättemysiga bilder, här har vi nästan problemet att fota dem en och en. Ja visst har vi fått mycket snö i skåne och lite till kom det idag, fast sen har ju en del töat innan dess. Här gäller det att passa på så länge det varar:)

Vilken utmaning jag har gett dig, det vore ju super om det skulle kunna fungera:)

2009-02-16 @ 18:59:09
URL: http://beardedstars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0