Alla Hjärtans Dag

Egentligen hade jag en plan att bara sätta in en massa med bilder på diverse olika hjärtan men eftersom det, peppar peppar, varit strålande solsken idag och några grader kallt så har jag passade jag på att åka till skogs med hundarna och kameran. Inte många bilder att hurra för men här kommer några stycken i alla fall.





Vi börjar med en hjärtbild från förra veckan. Man skulle kunna tro att jag lagt dit löven man jag har inte rört dem över huvud taget. Konstigt att löv kan samla sig så här runt en sten täckt av mossa

Sedan förra veckan har det kommit lite mer snö. Det är sådan där snö som är lätt som fjädrar och det är den sorten jag föredrar då den inte fastnar och det är lätt att gå i den. Sune var på hugget idag. Han brukar alltid vara snäll och stanna i bilen tills han får lov att hoppa ur men idag smet han innan jag ens hann reagera Som tur är så är det inte mycket trafik på den här vägen.

Idag blev jag dock omkörd av av en bil med en massa jägare i när jag nästan var tillbaka till bilen igen. Kanske skulle de till älgtornet vi hade gått förbi.

Sune har fått upp lukten av många fina pinnar...

Tydligen var de inte så goda för han kommer ut på vägen igen utan någon.

Skitgrisen Cajsa springer...

och springer...

Sune sitter och vilar lite...

Innan det bär av på nya äventyr

Mattes fina fina fabror Sune!


Tog med mig kameran för att lära mig den så lite naturbilder ska vi väl klämma in här också innan vi allra sist avslutar med en riktig puss!


Rester av stormen Gudrun. En gren som fastnat i ett stormskadat träd.

Vägvisare...








Med längtan till sommaren...


Puss på er på Alla Hjärtans Dag!




Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Vilken fin sida ja råkade trilla in på :)

2009-02-14 @ 21:14:00
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: ullis

Härliga bilder från er promenad - hoppas det blir fler imorgon när vi ska ut med våra kameror i det förhoppningsvis fina vädret. Ska bli skoj att ses!



Kram och god natt, Ullis

2009-02-15 @ 00:10:49
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0