BRÖLLOPSKORT

Tjolahopp!
Det var länge sedan sist om man kan ju tro att här inte har hänt något. Faktum är att det inte gjort det heller. Har jobbat 3 veckor nu efter min semester och tiden springer verkligen förbi. Fattar inte var den tar vägen åt.
Läste något smart för ett tag sedan om tidsuppfattning.
När man är liten tycker man att tiden går sakta för att ju äldre man blir tycka att den går fortare för varje år som går. Någon hade tänkt till och menar att när man är liten så är tex 1 månad en stor del av ens liv medan när man är äldre blir en månad allt mindre del av ens liv och det är detta som gör att tiden går fortare för varje år.
Kanske har denna någon rätt i detta. Själv tycker jag det lät väldigt sannolikt i alla fall.

Har under dessa 3 veckor i alla fall gjort 3 kort. Konstigt nog så är det 3 bröllopskort dock till 2 olika par. Det första är en beställning från Pernilla till ett par kompisar som gift sig utan att säga något förrän i efterhand. Som alltid när det gäller Pernilla så ska beardisarna vara med.


De andra två är beställda av en arbetskamrat och hennes svärmor som är på bröllop i Stockholms skärgård (tror jag det var) idag. Hoppas ni har det trevligt där och att du inte blir besviken på maten Tiina...





Solen skiner ute för en gång skull känns det som så jag tror faktiskt jag ska ta med mig hundarna ut i skogen och se om jag hittar någon svamp.

Ha det bäst!
Kram Anna
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tjusiga kort du gjort, som alltid :) Det var synd att du inte kunde följa med till Sofiero men det gick ju bra för Putte ändå utan Tur-Anna ;)

Vi får se till att träffas snart - MISS U!



Kram, Ullis

2008-09-14 @ 17:10:52
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tack för fina kortet till Madde och Hasse.

Och också det fina kortet du gjorde till mitt gudbarns födelsedag, hoppas hon blir glad för det, framför allt när det ligger pengar i det ;))))

// Kram Pernilla.

2008-09-15 @ 13:23:48
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: LillySilver

Tack för de fina bröllops korten du gjorde till Erika och Daniel! Fler beställningar kommer med säkerhet i framtiden.

2008-09-15 @ 20:57:12
URL: http://lillysilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0