Mamma 70 år och vinterpromenad

Jaha, så var det äntligen över... Firandet av min kära mamma som har fyllt 70 i veckan som gått.
I går kom tjocka släkten och nu är det bara 3 av hennes väninnor som ska komma i nästa vecka också. En annan har fått hjälpa till med marktjänsten så det är skönt att det är över för denna gången. Mamma och pappa ser ut som de hade trevligt i alla fall.




Som vanligt gjordes det ett kort med fram och insida.







Idag var det underbart väder förutom att det blåste väldigt kallt. Jag passade på att åka till ett av mina favoritställen som ligger ett stenkast hemifrån. Det är många tankar som har rensats i denna omgivning vill jag lova. Oftast är det väldigt tyst och lugnt här och det är väldigt rogivande med vågornas skvalpande.




Sune tyckte han skulle få bada men tycker ni inte att det ser alldeles för kallt ut? Det ansåg jag i alla fall och som vanligt när det gäller Sune så måste han protestera en stund.



Som tur är så varar det aldrig protesten länge utan i nästa sekund så var han lika glad som vanligt och antagligen hoppades han på att jag skulle ge med mig till slut.

Fina fabror Sune 11 år och 7 månader gammal


Av någon anledning fick jag inte med Cajsa på bild idag heller. Hon håller sig verkligen undan när man ska fotografera... eller så beror det på att hon har kamoflerat sig igen kanske...

Precis som vanligt så blev det lite naturbilder också... Tycker det är häftigt att vatten kan frysa på grässtrån och visst är det för kallt för gamla hundar att vinterbada när det är is på grässtråna.





Jaha, så har denna helgen också försvunnit. Man undrar vart tiden tar vägen.

Ha det bra!
Kram Anna






Kommentarer
Postat av: LillySilver

Grattis Mor! Fint kort, verkligen lyckat som vanligt.

2008-11-24 @ 10:24:11
Postat av: Pernilla

Grattis Annas mamma på 70~års dagen!!

Fina bilder du har tagit.

//Kram Lidhultsgänget.

2008-11-24 @ 23:40:10
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Ullis

Vilka fina kort du tagit! Sista bilden är verkligen vacker. Ja fy tusan, klart det är för kallt att bada... Brrrr!!!!!!!



Kram, Ullis

2008-11-27 @ 12:48:27
URL: http://malindasdonjuan.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Vilket fint kort du gjort till mamma.



Gillar dina foton du tagit.



Trevlig helg!

/Susanne



Tack för din snälla kommentar hos mig

2008-12-06 @ 15:26:45
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0